Salı, Mart 06, 2007

Sonuçlar

İlk kez bu kadar uzun bir aradan sonra sonuçları açıklıyorum. Gecikmedin sebebi ise Nightshift dönüşü yorgunluğumdur, kusura bakmayın.

İlk kez katılımların hepsi iyi oyunlardan oluşuyor. Eksik ya da yarım bir oyun yok. Bunun mutluluğunu yaşıyorum ama aynı zamanda 1 ay gibi uzun bir süreye rağmen sadece 3 katılımın olmasının üzüntüsünü yaşıyorum. Olsun yine de Kahveler cidden hak eden birine gidecek.

Barış Soner Uşaklı "Koverdo", Can Ürük "Eylem" ve Tayfun Tuna "Öf-Ke" adlı oyunları ile katıldılar.

Sonuçlar:

  1. Öf-Ke - Tayfun Tuna
  2. Eylem - Can Ürük
  3. Koverdo - Barış S. Uşaklı


Öf-Ke

İlginç bir oyun olmuş Öf-Ke. İki bölümden oluşuyor. İlk bölümde bizi kovalayan kızgın kalabalıktan kaçmaya çalışıyoruz, ikinci bölümde ise sığındığımız sığınağa saldıranları püskürtmeye. Bunu ise ekranda çıkan harf veya kelimeleri hızla yazarak yapıyoruz. Oyunda hem kovalanmaktan ötürü hem de bir an evvel doğru tuşlara basmaya uğraşırken geriliyor hem de bizi kovalayanların eğlenceli lafları ile gülmekten kırılıyoruz. İki farklı oyun modu olması oyunun artısı ama bunun 3 bölüm boyunca tekrar etmesi ise oyunun tek eksisi. Bunun dışında hoş grafikler ve atmosferi sağlamlaştıran müzik kullanımı ile birinciliği alıyor Öf-Ke.

Eylem

Yarışmadaki en orijinal fikir. Patron'a karşı eylem yapmak oldukça değişik bir fikir. Oyunda kullanılan hangi lafın ardından hangisi gelirse daha etkili olur mantığı oldukça güzel. her söylem birbirinden komik, bir süre sırf bunları dinlemek için oynuyorsunuz. İndirip 10-15 dakika harcamak için birebir.

Koverdo

Oyunumuz 3d bir shooter. 3d bir dünyada 2d objeler ile hazırlanmış. Ama grafiklerin bu hali oldukça güzel. Senaryonun direk olarak Küresel Isınma ile ilgili olması da ayrıca hoş bir detay. Oyunun kontrolleri kolay, ama düşmanı yenmesi o kadar kolay değil. Oyun sizi uğraştırıyor ve kendini oynatıyor. Grafiklerde bir eksik olmamasına rağmen ses ve müzik olarak hiçbirşeyin olmaması en büyük eksisi.

Bu yarışmada böylece bitti. Şimdi geriye birinci ile irtibata geçip adresini ve kahve tercihini almak kaldı :).

Bir daha ki yarışmada görüşmek üzere.

Not: Juri üyelerimizden Levent Aksu bir süredir kayıp olduğu için onun yerini son dakikada Göksel Göktaş aldı.

6 Comments:

At 1:09 ÖÖ, Blogger erengy said...

Oh oh, süper. Özellikle Öf-ke'ye bayıldım, hepinizin eline sağlık.

 
At 7:37 ÖÖ, Blogger Feyyaz Ustaer said...

Tebrikler arkadaşlar, hepinize...

 
At 2:52 ÖS, Blogger malihsen said...

http://can.oyungelistirici.net/yarisma/eylem.rar
Eğer eylem çalışmadıysa bunu deneyin

 
At 11:27 ÖÖ, Blogger Berkant Yıllmaz said...

tebrık ederım oyunlarınız super ozellıkle uzak dıyar :)

 
At 1:47 ÖS, Blogger onder said...

sayın mahmut tuna emeklerını paylastıgı ıcın cok cok tsk edıyorum tum oyunlarını ındırıp bıtırdım calışma hayatında basarılar dılıyorum...

 
At 9:08 ÖS, Blogger CGL said...

baya bir zaman olmus yarismayi birakali ama ben fikir olarak oyunlari sevdim yapanlarin ellerine saglik.
bu yarismayi duzenleyen arkadaslarla baglanti kurmak istiyorum mumkunse fakat mail adreslerinize bir turlu ulasamadim. bana baris(at)dcc.com.tr den ulasabilirmisiniz?
:)
Baris CIGAL

 

Yorum Gönder

<< Home