Çarşamba, Şubat 28, 2007

3. Yarışma sona ermiştir!

Evet, beklenen an geldi ve yarışmanın sonuna geldik. Elimde olmayan sebeblerden ötürü biraz geciktim bu mesajı yazmakta ama geç olsunda güç olmasın değil mi?

Yarışmanın bu ayağına gelen katılım sayısı yine azdı. 3 katılım oldu toplamda, onların ikiside ilk hafta içinde geldi, diğeri ise yarışmanın son günü elimize ulaştı. Katılımcılar, Barış Soner Uşaklı, Can Ürük ve Tayfun Tuna'ya teşekkürlerimi sunuyorum.

Şimdi sırada oyunların değerlendirilmesi var. Jurimiz oyunları oylayacak ve en kısa sürede sonuçlar açıklanacak.

4 Comments:

At 1:15 ÖS, Anonymous Adsız said...

Barış Soner UşaklıGİL kim yaw :)
Uşaklı benim soyadım :)
Halit Ziya ile de bir akrabalığım yok eheh.

 
At 2:02 ÖS, Blogger Ragnor said...

Pardon, uykusuzluk kötü etkiledi, kafam karışmış, hemen düzeltiyorum :)

 
At 12:34 ÖÖ, Blogger erengy said...

Katılamadığım için üzgün olduğumu söyleyip bahane uyduracaktım, ama kimi kandırıyorum ki? Gayet de elimde olan sebeplerden ötürü katılmadım, üşendim vesaire. Kafamda bir oyun da vardı, istesem diğer projelerimin arasına sıkıştırabilirdim, ama yapmadım. Yapmadım işte, benim suçum! Benim!

Oh, rahatladım.

Sonuçlar açıklansa da oyunları oynasak. (:

 
At 11:21 ÖS, Blogger Ragnor said...

Bir gerzeğin post saldırısına uğraşmışız. Attığı mesajları sildim. Ayrıca artık mesaj bırakabilmek için sisteme üye olmak zorundasınız. Daha önceki küfürlü saldırıda da bir sonraki saldırıda bunun olacağını söylemiştim. Oldu da. Özgürlük onu hak edenlerindir.

Sonuçları merak edenler için şunu söyleyeyim en geç yarın akşam yayınlayacağım sonuçları.

 

Yorum Gönder

<< Home