Cuma, Ocak 12, 2007

Yarışma #3

Dikkat! Yarışma kurallarında bir takım değişiklikler yer almaktadır. Tavsiyemiz Kurallar bölümünü okumadan geçmemeniz.

Tarih:


Süre 1 ay.

Başlangıç: 01.02.2007 12:00am
Bitiş: 01.03.2007 12:00am

Tema:

Yarışma başlangıcında ilan edilecektir.

Ödül:

Evet, yarışmamız artık ödüllü ama ödüller daha sonra ilan edilecektir.
Yarışma sponsor olmak ve ödüllere katkıda bulunmak isteyen varsa benimle görüşsün. Aşağıdaki email adresini kullanabilirsiniz.

Juri:

Daha sonra belirlenecek ve ilan edilecektir.
Juri'de yer almak isteyenler benimle iletişime(katılım adresinden) geçsin.
Juri'de yer alabilmeniz için tek bir şart var oda yarışmadaki hiçbir proje ile alakanızın olmaması.

Katılım Adresi:

kafein.od [@] gmail [.] com

7 Comments:

At 8:18 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu yarışmada öncekilerden çok daha fazla ve kaliteli katılımlar olacağını hissediyorum. İçime doğdu :)

 
At 10:09 ÖÖ, Blogger Unknown said...

Umarım :)

 
At 4:08 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

bu sefer hiç bir engel gözükmüyor ben varım...

 
At 9:34 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu sefer bende varım.Ama bir sorunda var.İlla da 3 boyutlu bir oyun yapmamız şart mı?Benim şu anda geliştirmekte olduğum yazı tabanlı online oyun var onla katılsam olmaz mı?Olmazsa 3d ye geçiyim.Cevaplarınızı bekliyorum.

k1r3g

k1r3g@hotmail.com msn

 
At 11:29 ÖS, Blogger Ragnor said...

Tabi ki hayır! Acaba 3d oyun yapmanız gerektiğini mi yazdım bi yerde? Hayır, yazdığımı hatırlamıyorum ama öyle bişey yapmışsım gösterinde düzelteyim :).

Ama lütfen kuralları dikkatle okuyunuz. Bu yarışmanın amacı verilen kısıtlı sürede bir oyun geliştirmek. Hatta bunun için yarışma başlangıcında yarışmanın teması verilecek ve katılacak oyunların bu temayı içermesi mecburi.

 
At 12:45 ÖÖ, Blogger Hamdi Akoğuz said...

Ben de katılmayı düşünüyorum. Gerçi okulun açılmasına bir hafta var ama bakalım tema açıklasın birşeyler çıkarabilirim umarım.

 
At 11:10 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Bende katılmak istiyorum ama görünüşe göre 3. yarışmanın reklamı fazla yapılmadı önceki yarışmalarda daha çok kişi katılacağım diye yorum yazmıştı.

 

Yorum Gönder

<< Home